Začiatok projektu - The Beginning of the Project

09.10.2009 18:54

Na jeseň roku 2008 ako žena na materskej dovolenke som objavila malý darček od môjho manžela - balenie drobných korálok. Otázka bola: " čo s nimi?". Časom mi napadla myšlienka, že nebudú odsúdené na dlhodobé uskladnenie, ale pokúsim sa ich vhodne a vkusne využiť. Keďže mám rada jemnú a detailnú prácu, rozhodla som sa, že tú kôpku korálok premením na niečo nositeľné, na náramok. Isté však bolo, že nechcem korálky len tak všedne navliecť na silon, ale mala som predstavu spliesť ich do nejakého vzoru. Zo začiatku som absolútne nevedela, ako na to, ako sa dá s korálkami čarovať. 

Vtedy pomohol priateľ Internet, kde som našla mnoho inšpirácií a návodov na korálkovú bižutériu. Až sa mi oči prevracali od tých farieb, tvarov korálok a ich nespočetných kombinácií. Tak som skúšala, navliekala, zošívala, párala. Ale výsledok stál za to a za krátky čas uzrel svetlo sveta môj prvý náramok. A  časom k nemu pribudlo už veľa súrodencov, bratrancov  - náhrdelníkov a sesterníc - náušníc. Dúfam, že táto rodinka sa bude i naďalej rozrastať.

Mám podporu u celej rodiny, manžel mi je kritikom a dcérky sa rady parádia . Naša mladšia dcérka je celá šťastná, keď mi môže pyšne priniesť zatúlanú korálku s jej nádherným bábatkovským slovníkom : "mamika, koáka".

 

 

Späť